Lördag 21 maj klockan 10:30

3 Maj

Nu har jag min deadline. Brevet kom i dag, men jag är inte hemma, så min sambo fick öppna det medan vi pratade i telefon.

Min gradering börjar 10:30 på lördag den 21 maj. Det är verkligt och nervöst. Nu är det dags att se om all vår träning har lett oss dit vi vill.

Nästa termin är mitt mål att bara ha roligt på mattan. Graderingsträning är inte alltid rolig, men med Monica tror jag ändå att den är så rolig den kan bli. Vi kommer ofta till dojon och har samma mål med dagens träning utan att vi kommit överens om det innan. Vi vet var våra svagheter finns och vad vi behöver slipa på. Vi vet också var styrkorna finns och att de måste upprätthållas. Och vi skrattar mycket. Fortfarande.

Det hoppas jag att vi gör om knappt tre veckor också.

3 svar to “Lördag 21 maj klockan 10:30”

  1. U Åkesson maj 3, 2011 den 18:58 #

    Det kommer ni att klara fint 🙂

  2. Lukas maj 6, 2011 den 20:22 #

    Attans, Ludde graderar söndagen den 22.

    • jujutsumorsan maj 7, 2011 den 17:36 #

      Okej. Vi håller tummarna på distans så får ni göra detsamma.

Kommentera

