Leva, andas, prata, drömma ju-jutsu

11 Maj

Det händer då och då att vi pratar om något annat än ju-jutsu hemma vid köksbordet. Så här nära graderingar och terminsslut blir det alltmer sällan.

Det händer inte så sällan att jag drömmer ju-jutsu. Jag åker på läger, träffar ju-jutsukompisar, eller missar tåg/bussar/flyg till ju-jutsuläger.

Det ska bli skönt när den här terminen är över, inte för att jag ska sluta träna ju-jutsu, men den kanske inte kommer att genomsyra alla aspekter av mitt liv lika intensivt nästa termin. Fast där tvivlar jag lite. Nästa termin är det dags att ta rejäla tag i mitt ansvar som områdesansvarig för funktionshinder. Ska nog börja med att ta reda på vad som efterfrågas i klubbarna.

Kommentera

