Bränd igen :-D

18 Maj

Jag har gjort det igen. Vägrat vända och i stället försökt springa en runda. Det gick inte den här gången heller, men jag sprang åtminstone vilse på ett nytt sätt… Och jag insåg tidigare än sist att det faktiskt inte funkade och att jag var tvungen att vända.

Jag tror att det är enda sättet för mig att springa någorlunda långt. Hade jag lyssnat på lusten hade turen blivit 20 minuter totalt, nu blev den 60.

Det här var den sista träningsinsatsen före graderingen, enligt senseis order ägnade jag mig åt konditionsträning och inte ju-jutsu. Nu ska jag koncentrera energin så att den kan komma ut på lördag i form av snärtiga tekniker. Håll tummarna!

Kommentera

