Jag tjurar

9 Jun

Äntligen kom klubbkläderna! Hemmadojon i vardagsrummet förvandlades till ett plocklager när vi bredde ut alla kläder för att plocka ihop dem till prydliga paket till alla som beställt. Det började riktigt dåligt. Jag hade beställt två overaller och hade bara fått en. Någon har fått en annan storlek än det stod på listan, och alla plagg på listan var inte levererade. Sen kom Dan på att den lista vi hade att gå efter kanske inte var den som skickats in som beställning. Men det är helt klart så att det inte stämmer.

Jag blir så trött. Även om de flesta fått det de ska ha kan vi inte börja dela ut några kläder förrän vi rett ut var felet ligger och rättat till det så gott det går.

Jag tjurar. Dan säger att det hade varit konstigt om det funkat utan bekymmer. Jag hade förväntat mig noggrannhet och felfri leverans. Så jag tjurar.

Det hjälpte väl inte att jag förlorade i Carcassonne, heller.

Kommentera

