Fullständig ju-jutsufiering

12 Jun

Nu har det hänt. Efter vårens intensiva träning för att nå målet att ta svart bälte har det slutligen skett. Jag får impulsen att buga så fort jag ska gå in i ett rum. Oftast hinner jag hejda mig. Sedan tidigare har jag svarat ”Hai!” om någon bett mig göra något och jag tolkat det som en order, omän något inlindad. Men nu kom den automatiska bugningen. Undrar var det här ska sluta…

3 svar to “Fullständig ju-jutsufiering”

  1. U Åkesson juni 12, 2011 den 14:50 #

    Jag som trodde att det bara var jag som börjat impuls buga när jag går in i ett rum.

    • jujutsumorsan juni 12, 2011 den 21:22 #

      Nej, det var inte bara du. Och jag tror inte att du och jag är de enda heller. Men det kom tidigt för dig, du tränar förmodligen mer än jag!

  2. Stig juni 13, 2011 den 14:13 #

    Hai!

Kommentera

