Äntligen en runda utan vilsespring!

15 Jun

Yes! Jag har lyckats! Jag sprang en runda vid dotterns stall, sprang inte vilse på hela rundan och var tillbaka i god tid innan lektionen slutade. Det var nästan lite tråkigt…

Insikt 1: Det är roligare och lättare att springa om man inte är kissnödig.

Insikt 2: Det är lättare att försvinna bort i musiken om båda lurarna är hela.

Insikt 3: Det är dags att skaffa nya löparskor.

Insikt 4: Jag måste komma ut oftare så att det inte känns så segt.

Nu har jag stretchat och tränat lite styrka så att ryggen ska sluta trilskas. För naturligtvis taggade jag ner stretchingen när jag nått målet att ta första dan. Och naturligtvis vaknade jag 4.20 i går morse av en krampande rygg. Att det ska vara så svårt att fatta vad som krävs för att kroppen ska funka.

Kommentera

