Mer morsa än ju-jutsu

15 Aug

Förra måndagen skippade jag löpturen för att syster-yster och jag tillbringade dagen på GeKås (hennes sambo och två barn var också med – de såg matta ut). – Mer morsa än ju-jutsu

I onsdags skippade jag löpturen för att jag fått en massagebehandling och det är faktiskt viktigt att ta det lugnt efter det. Tillbringade kvällen i soffan med en deckare. – Mer morsa än ju-jutsu

I lördags sprang jag bara ett varv i spåret, i stället för de vanliga två eftersom jag påbörjat en storstädning i köket och jag ville hem och skura resten av köksstolarna. – alldeles vansinningt mycket mer morsa än ju-jutsu

I dag sprang vi två varv som vanligt, det kändes bra, jag orkade till och med öka i slutet, jag borde nog höja grundtempot eftersom jag har en del kvar att ge på slutet. Ska fundera på det. – mer ju-jutsu än morsa i dag i alla fall…

Kommentera

