Barnpasset gav sån energi!

23 Aug

Jag älskar ju-jutsu!

Det  kommer knappast som någon överraskning för trogna läsare, men i dag kändes det i hela kroppen att jag verkligen gör det. Höll mitt första nybörjarpass för barnen för denna termin och det var så roligt!

Vi hade sju barn som varit med förr och två nybörjare. Och det var sååå roligt! Jag har längtat efter ”mina” barn. Några är glada och studsiga, andra kämpar och ger sig inte trots motgångar, några frågar alltid eller vill göra något annat än det jag vill, men de är mina ju-jutsu barn.

Det ger sån energi att se dem utvecklas att det inte är klokt. Jag visade till och med ett framåtfall trots att jag inte borde eftersom jag fått naprapatbehandling i dag. Jag blev lite i gasen helt enkelt…

Kommentera

