För en gångs skull lyssnade jag på kroppen

18 Sep

Jag missade att slå på lägermode den här helgen. Normalt sett är jag outtröttlig på läger, men i dag tränade jag bara ett av tre pass. Kroppen sa ifrån och för en gångs skull så lyssnade jag. Somnade till och med en stund på tjockmattan i mitten av dojon. vaknade av att jag blockerade ett slag i drömmen = slog Dan i huvudet i verkligheten.

Prisutdelningen blev en munter tillställning där rim och priser mottogs med glada leenden. Även om S mest såg besvärad ut. Nåja, godiset är säkert gott ändå…

Det har varit en rolig helg med bra träning, men jag lyckades som sagt inte riktigt tajma in den riktiga lägerkänslan. Det ligger nånting på lur i kroppen som väntar på att få slå till, tror jag. Vi får väl se om det tar chansen nu.

På väg till första träningen på Alingsåslägrets första dag.

På väg till första träningen på Alingsåslägrets första dag.

2 svar to “För en gångs skull lyssnade jag på kroppen”

  1. Stefan september 18, 2011 den 19:57 #

    Dina rim gick hem. Det tog bara ett tag att ta in. Klockrent.

Kommentera

