Nedräkning till påsklägret

30 Mar

Om en vecka ligger jag och sover i min säng på hotellrummet i Linköping så här dags. Då har redan den första dagen på påsklägret tagit slut och jag kommer att vakna med träningsvärk. Jag längtar redan!

Jag har värmt upp blåmärkesgeneratorerna också inför lägret. I tisdags tränade vi morote jodan uke. Min träningspartner hade beniga armar och gjorde bra blockeringar…

Annars gör jag mest förberedelser som att jag studsar lite extra och går med ett lyckligt flin på läpparna. Snart, snart, snart. Ja, och så fixar jag tipslappar som man kan fylla i för att tipsa om vad jag ska skriva om i tidningen Ju-jutsu kai. Nu ska jag bara fixa till tipslådan, göra en prenumerationsaffisch och kanske även prenumerationslappar. Det ska bli roligt att se de andra passagerarnas miner när vi åker trångt och packar så lite vi kan och jag tar med mig en brevlåda!

Kommentera

