Frukostdilemma och autografer

28 Jun

Dagens första dilemma kom vid frukosten. Skulle jag ansluta till A-kursens eller Shindos bord? Så många barnsommarläger jag suttit och sneglat på de ouppnåeliga svartbältena som gick A-kursen och tänkt att ”Dit kommer jag aldrig.” I dag valde jag det bordet, och frukosten smakade likadant som tidigare.

På eftermiddagen fick jag hasta iväg till Nyköping för att hämta morgondagens föreläsare. En siffra som fallit bort i ett mobilnummer gjorde att vi inte haft kontakt med varandra, så när vi äntligen fick det hade han väntat vid stationen en timme. Skönt att det går rätt fort att ta sig dit härifrån…

Annars var nog dagens milstolpe att jag fick skriva min autograf på två av barnens lägerfoton. Jag som inte ens var med på kortet! 🙂

Kommentera

