Förkylning och tvätt

7 Jul

Trots att mobilen inte plingade i morse för att jag skulle hinna i tid till frukosten vaknade jag ändå och tyckte jag hade sovit klart vid åtta, halv nio. Det var bara att börja dagen med att lasta in i tvättmaskinen och kraxa igång den nästan obefintliga rösten. Och så har dagen fortsatt. Det är en typisk Dagen efter ett stort läger-dag. Tomhetskänsla, tvätt och trötthet.

Jag har inte riktigt tagit in att jag är hemma och att det är elva veckor kvar till Alingsåslägret då jag får träffa en del av de mysiga människor jag umgåtts med de senaste elva dagarna.

En annan sak som är svår att vänja sig av med är bloggandet. Vi får se hur länge jag hänger i och har något att skriva om, men jag anar att det här med att blogga varje dag kommer att lägga sig rätt snart.

Kommentera

