Det är nåt magiskt

8 Jul

Jag har kommit på fler fördelar med att vara hemma.

  1. Duschen stänger inte av sig hela tiden och det går reglera både värme och strålarnas intensitet
  2. Jag kan gå barfota en hel dag
  3. Jag behöver inte använda mobilen som ficklampa när jag går och lägger mig för att undvika att snubbla på något eller någon
  4. Min dator kan stå på skrivbordet hela tiden i stället för att tas fram ur ett låst skåp när jag vill använda den

Men ändå finns det nåt magiskt med läger som gör att vi är så många som bara räknar veckorna och dagarna till nästa gång vi får möjligheten att sova på luftmadrasser i skolsalar tillsammans med snarkare. Allt för att få ses igen och få chansen att träna för Sveriges bästa intruktörer i Ju-jutsu Kai.

Ett svar to “Det är nåt magiskt”

  1. jemostrom juli 8, 2012 den 13:24 #

    Uppskattar punkt 1 speciellt mycket + att dusch-huvudet går att ta loss

Kommentera

