Hektisk dag

2 Mar

Som väntat tycker musklerna i min överkropp inte om mig idag. Jag har ignorerat det.
I stället har jag jobbat mellan 8 och 12.30 (antecknat frenetiskt o fotograferat en del). Sedan skippade jag lunchen som ingick i evenemanget för att i stället galoppera genom centrala Göteborg. Tåget till Alingsås hann jag med, men lunch hann jag inte köpa på vägen.
Handlade macka på Pressbyrån när jag kom fram, blev skjutsad till dojon, bytte om och tränade tre timmar för Uppsala-shihan.
Sen tog jag det lite lugnt.
Dagens största lärdom är att jag ibland måste tvinga Monica att gå av mattan. Idag klev hon av för sent och hann rasera en del av det goda självförtroende hon byggt upp på förmiddan. Synd.
I morgon ska jag ha en långsam söndag. Om jag fixar det 😉

Kommentera

