Gripatekniker och lägerfokus

14 Mar

Kvällens pass blev lugnt. Sambon höll i passet och när han hörde att Monica och jag tänkte oss gripatekniker blev det det för hela gruppen. et var bra, vi fick flera detaljer som gick att göra bättre än hur vi gjorde tekniken. Vi körde lite vid sidan om, så att vi även hann köra gripateknikerna i renraku till 2 dan. Det blev så bra det kunde bli. Monica instruerar barnen på torsdagar och efter det tränar vi, och jag hade ju min rätt nybehandlade ljumske jag var rädd om.
Det kändes helt okej i alla fall.
Nu ligger allt fokus på Vårmonet.
Pannkakorna är stekta.
Min väska är redan på jobbet.
Dotterns väska tar jag med mig i morgon.
På lunchen ska jag handla sushi för att komplettera matsäcken till tåget.
Ikväll packar jag kamera, deltagarlistor och annat jag behöver ha nära till hands.
I morgon kommer dottern till mitt jobb efter skolan och sedan går vi tvärs över torget för att möta resten av gänget på centralen.
16.05 går tåget.
Sen kan jag slappna av. I alla fall tills jag ska hålla mina pass på lägret…
Nybro, nu kommer vi!

Kommentera

