Lägerförberedelser

19 Apr

Det tar tid att handla till ett barnläger. I kassan undrade de om jag skulle klara mig eller om jag behövde hjälp med att få ut allting till bilen. Självklart tackade jag nej till hjälp.
I morgon har vi ett tajt schema. Upp vid 7, fixa det sista inför lägret, möta resten av lägergänget vid dojon klockan 9, skicka iväg all mat med dem, köra dottern och en kompis till ungdomslägret i Göteborg, säkra sonen när han klättrar klockan 10-11, ta med honom och ett barn till till Ödenäslägret efteråt. Det blir nog lite vilsamt att vara på lägret även om det bara är jag och en annan instruktör där. Som tur är har vi ett gäng föräldrar där som stöttar praktiskt.

Kommentera

