Svarta tankar

5 Maj

Det har sina sidor att ha hög profil. Jag har bloggat om min träning och mina mål som en extra motivation och ett sätt att se till att jag inte fegar ur i sista stund. I dag blev fallet hårt.
Kanske tar jag en paus med bloggen, kanske orkar jag dela de svarta tankar som just nu bygger bo i mitt huvud. Vi får se.

Ett svar to “Svarta tankar”

  1. Ann-Katrin maj 6, 2013 den 10:07 #

    Det är helt OK att ta en paus då och då. Drabbar oss alla. Bloggandet är inte ditt betalda arbete: Blogga när det känns kul och du har något att säga. Kram!

Kommentera

