Sommarlägret för barn, dag 1

25 Jun

Den här dagen gick så fort! Efter frukost hjälpte jag till att städa rummet som stilchefen ska sova i. Det hade nog inte städats så ofta sen lägret i fjol…
Det tog nästan hela förmiddagen och sen började barnen droppa in. Vi har en deltagare från Shindo i år och min dotter är klubbledare, så jag har fått glida runt lite. Jag behöver bara ha koll på sonen, men han är hjälpreda i cafeterian.
Imorgon ska jag hålla två pass. Det känns roligt, men också lite nervöst.
Idag har vi också planerat tävlingen. Vi valde ut fyra tekniker till varje bältesgrad så slipper barnen välja och det blir lättare att döma. Hoppas att det blir bra.

Kommentera

