Sommarlägret för vuxna, dag 4

2 Jul

Ingen mer träning på detta läger, troligen. Handleden är rejält stukad, men de hittade inga skelettskador vid röntgen i morse. Det var ju bra, men det känns väldigt surt att bara drälla runt när jag skulle vilja träna och utvecklas.

Då och då lindar jag av handleden för att lufta den lite. Då inser jag varför jag har lindan och ser till att få hjälp att linda den igen.

Så nu är det här enbart en social tillställning, och jag har också insett att det där grova trädgårdsarbetet jag skulle ägna mig åt när jag kom hem inte kommer att gå genomföra. Inte odelat negativt!

 

Kommentera

