Sommarlägret för vuxna, dag 6

4 Jul

Som vanligt har jag ingen lust att åka hem. Visst ska det bli skönt att slippa duscha i de hårda strålarna, välja frukosttid helt fritt och inte behöva sitta bredvid när andra tränar och har roligt. Men jag vet hur mycket jag kommer att sakna lägerlunken och alla goa människor. Tur att det kommer fler läger!

3 svar to “Sommarlägret för vuxna, dag 6”

  1. Maia augusti 12, 2013 den 19:44 #

    Hej!
    Jag är nyfrälst utövare av jujutsu och hittade din blogg nyligen, måste säga att jag tycker att den är otroligt peppande och intressant! Får mig definitivt att se fram emot hösten då jag äntligen får börja träna på allvar! Så tack för en bra blogg, hoppas på mer läsning snart! =)

    • jujutsumorsan augusti 12, 2013 den 20:27 #

      Tack! Jag har tagit en paus från bloggen i sommar, men tänker ta nya tag rätt snart. Var i landet finns du?

      • Maia augusti 14, 2013 den 12:05 #

        Jag bor och tränar i Lund =)

Kommentera

