Träningstorka

3 Mar

Förra veckan blev det ingen träning, varken instruerande eller egenträning. Denna vecka ser det också mörkt ut, men torsdag borde jag få till det.

Det är sjukdom, föräldramöten och andra grejer som just nu måste gå före ju-jutsun.

Jag är glad över att jag följde mitt infall och åkte till Kalmar på läger i mitten av februari och att jag helgen efter tränade för en av våra shihans en heldag i Alingsås. I snitt blir det en okej träningsdos.

Kroppen gillar dock inte den där ryckigheten i stenhård träning en hel helg och sedan fullständig vila under veckan. Jag får försöka få ordning på saker och ting snart, annars kommer jag att åka till påsklägret i sämre form än nånsin, och eftersom det är mitt första påskläger med 2 dan vill jag inte att det blir så.

Kommentera

