Inte i dag heller

9 Mar

Jag har sysselsatt mig med kroppsarbete i dag i väntan på ett schema för lägret nästa helg. Jag ska instruera, men vet ännu inte hur många och vilka pass. Hade tänkt vänta med blogginlägget tills jag visste, men det verkar inte som det kommer nåt schema i dag heller, så nu ger jag upp och går och lägger mig i stället.

Tankarna har ändå cirklat kring vad jag skulle kunna göra och i vilka grupper. Jag vill jobba med serier eller scenarier och har några pass på tillväxt i skallen, men måste sätta mig och få ner dem på papper och kolla att de är möjliga att genomföra i den eller de grupper jag ska instruera.

I värsta fall får jag väl ägna tågresan åt att planera passen… 😦

Kommentera

