Nu längtar vi efter schemat

14 Apr

Bara några dagar kvar till lägret och nu vill vi se ett schema så vi vet hur vi ska planera. Vilken grupp vill man hamna i om det finns flera i ens grad? Vilka sovmorgnar är viktigast? Vilka instruktörer vill man absolut inte missa ett träningspass för? När ska man hinna umgås med alla sköna människor?

Det blir som vanligt. Kaos och kramkalas och otroligt mycket bra träning. och ett inledande gruppfoto där jag och några till får kliva fram efter att alla andras längd har ropats upp så de längsta hamnar längst bak på fotot. Den sista kategorin, där jag alltid hamnar, är ”och så tar vi resten”

Där trivs jag. Jag hittar alltid mig själv lätt på lägerfotot. 🙂

Kommentera

