Påsklägret dag tre

20 Apr

Det kändes lite trögt att gå upp i morse, och jag undrade hur jag skulle komma igång. Sen gick vi till Vasahallen och fick köra ett vansinnigt roligt pass med liggande tekniker och randori på dem. Efteråt var jag så slut!
Dagens andra pass var med stilchefen och efter det var det ett specialpass för barninstruktörer. Som tur var var det sånt vi gått igenom på barninstruktörsträffen i Mölndal för två veckor sedan, så jag kunde med gott samvete hoppa över det. Det hade blivit tre pass utan rast annars, och jag orkade inte det. Dagens sista pass jobbade vi med två motståndare. Svårt, men roligt.
Det konstiga är att i morgon är lägret slut. Vi har längtat så länge efter det och sedan är det så kort…
I morgon har jag två pass, med en timmes rast mellan. Det är perfekt. Så ska vi bara se var pokalen för aktivast klubb och alla medaljer för aktivast elev hamnar.

Kommentera

