Och så lite efter läger-träning på det…

22 Apr

Tisdag är som vanligt dojokväll, även om det råkar vara tisdagen efter påsklägret. Så i dag var jag hjälpinstruktör på knattepasset och instruktör på nybörjarbarnens pass. Kroppen och knoppen har varit sega hela dagen, men det blev ett helt okej pass. Sedan stannade jag på den gemensamma träningen för oss vuxna, mest för att jag kände att jag hade en del träningsvärk och behövde röra på mig för att få igång cirkulationen ordentligt. Och stretcha. För under lägret ska jag erkänna att jag prioriterade helt andra saker än stretching.

Det var klart obra och inget jag rekommenderar. Det var bara så roligt att vara social.

Kommentera

