Vilodag

23 Apr

Det är fruktansvärt mycket pollen i luften i år. I fall ni inte märkt det. För mig innebär det att allergimedicinen inte riktigt orkar hela vägen. Ögonen kliar och jag är trött som en ödla i stort sett hela dagen.

I kväll har jag inte tränat, bara klippt gräset och gjort en telefonintervju till tidningen Ju-jutsu Kai. Jag får verkligen säga till mig själv på skarpen för att jag ska ringa upp folk. Som tur är hade vi avtalat att jag skulle ringa just i dag, så då blir det lättare att göra det och svårare att skjuta upp det. Man lär sig med åren vad som krävs…

Skulle jobbat lite till med tidningen i kväll, men orken fanns inte. Jag hoppas att den finns i morgon och på fredag i stället.

Kommentera

